NBTC Holland marketing
NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland.
Om de buitenlandse bezoekersstromen te spreiden over het gehele land wordt een viertal concepten en middelen ingezet:
- Metropool Nederland met “distinctive districts”
- Verhaallijnen: verbinden van plekken door passies
- Strategisch evenementenbeleid
- Strategie herhaalbezoek
Voor verhaallijnen maakten we een film met de titel Nederland Waterland.
En voor Metropool Nederland; HollandCity maakten we de NBTC Linten film.
Nederland is meer dan alleen Amsterdam. Nederland is compact en afstanden zijn klein dus makkelijk te bereizen. Door de kaart van Nederland af te beelden als een metrokaart met verschillende inhoudelijke lijnen kan de potentiële toerist een route kiezen die ook interessante plekken van Nederland laat zien.
De film werd voor het eerst vertoond tijdens het staatsbezoek aan China van Koning Willem Alexander en Prinses Maxima bij internetgigant Alibaba in Hangzhou.
ism. Maarten Boers – Zeebenen film
What we did
- concept
- productie
- filmen
- post-productie